DAN 8 - Sprehod po mestu: grad, razgledno kolo, Pinball museum, Bowling

Zjutraj smo se pozno zbudili ter pojedli zajtrk. Nato smo najprej poizkusili obiskati podzemni muzej v centru mesta, vendar zaradi zasedenosti ni bilo možno kupiti vstopnic. Ker nam obisk muzeja ni uspel, smo odšli v smeri grada, katerega smo si zaradi brezplačnega vhoda tudi ogledali.

Ker smo iz grada v daljavi opazili tudi razgledno kolo, ki se imenuje ''Eye of Cracow'', smo se odločili peš oditi tudi do tja, ter kupiti vstopnico za tri obrate. Po končanih obratih, smo ošli v smeri Pinball muzeja, v katerem smo lahko videli ter tudi preizkusili veliko pinball naprav, ter drugih klasičnih iger kot npr. Mario, Street Fighter, Mortal Kombat ipd..

Ker smo že pred odhodom od doma za večer rezervirali bowling stezo. Smo odšli se malo počakat v apartma, kjer smo igrali nekaj iger Blackjacka. Približno pol ure pred rezerviranim terminom smo se odpravili do bowlinga, kjer smo najprej potrdili nekaj malenkosti, nato pa začeli z igro. Po končani igri smo bili že vsi precej utrujeni zato smo odšli do apartmaja kjer smo se pripravili na naslednji dan prakse, ter odšli spat.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

DAN 5

DAN 2 - Staro mesto, center, hiša iluzij, uvod v prakso