DAN 14 - Muzej inženirstva, ponoven obisk gradu, podzemni muzej, soba pobega

Ker je končno spet napočil vikend, lahko spet pišemo malo bolj zanimive bloge. Zato bom kar začel z soboto. Zjutraj smo se zbudili malo bolj pozno kot ponavadi, vendar še vedno prej kot prejšnji vikend. Ker muzeji še niso bili odprti smo si najprej ogledali približno polovico filma, ki smo ga našli na netflixu, nato pa se odločili za odhod. Najprej smo odšli v muzej inženirstva ter mehatronike, kjer smo si za nizko ceno, lahko skoraj 3 ure ogledovali, razvoj tehnologije tako na poljskem kot tudi v celotnem svetu.

Nato smo se spet odločili za obisk gradu. Saj smo si prejšnji teden ogledali le brezplačen del gradu smo se danes odločili kupiti vstopnico za grajsko katedralo ter njene katakombe, muzej katedrale, kjer je bilo predstavljenih tudi nekaj predmetov Janeza Pavla II., tako kot nekaj predmetov iz kraljeve družine, ki je pred dolgimi časi bivala na gradu. Nato smo si ven iz grajskega posestva, vendar še vedno blizu z isto vstopnico ogledali še nadškofijski muzej, ki je sestavljen iz hiše nekdanjega kardinala Karola Woytile, ter muzeja, ki vključuje razne cerkvene slike, tako kot nekaj predmetov povezanih s cerkvijo.

Po tem ogledu smo se odločili za kosilo v McDonaldsu, kjer smo se dobro najedili nato pa bolj ali manj čakali na našo rezervacijo v podzemnem muzeju. Ko je čas za rezervacijo napočil smo se odpravili v smeri muzeja, ker pa smo imeli še nekaj časa smo se še malo sprehodili po večernem trgu starega mesta.

V muzeju smo si lahko ogledali zgodovino mesta, od njegovih srednjeveških časov do zdaj. Po končanem ogledu nam je, do naslednje aktivnosti, ostalo še nekaj časa zato smo odšli na sladico, ter kavo v centru mesta. Naslednja aktivnost je bila Soba pobega, ki smo jo rezervirali že pred nekaj dnevi.
Ker je bila za večino od nas to prva izkušnja z sobo pobega, smo na žačetku imeli nekaj težav, vendar smo po nekaj namigih, ki so nam jih podali zaposleni, končno zaključili sobo pobega z preostalim časom, ki je bil osem minut. Ker je bila to naša zadnja aktivnost danes smo odšli nazaj v apartma, ter si do konca ogledali film, ki ga zjutraj nismo uspeli končati. Nato pa odšli spat

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

DAN 5

DAN 2 - Staro mesto, center, hiša iluzij, uvod v prakso

DAN 8 - Sprehod po mestu: grad, razgledno kolo, Pinball museum, Bowling