DAN 15 - celodnevno potovanje (Auschwitz & Rudnik soli)

Zjutraj smo se morali zbuditi še prej kot običajno saj nam je potovalna agencija, kjer smo današnje potovanje rezervirali, sporočila, da moramo že ob 6:35, biti na prevzemni točki dovolj blizu našega apartmaja. Najprej je bila na vrsti dolga vožnja do našega prvega dela potovanja, ki ga vsi dobro poznate, saj je to bilo največje ter najbolj znano koncetracijsko taborišče oz. Auschwitz. Najprej smo si ogledali prvi del taborišča v mestu Ošvienčim oz. po nemško prevedeno kar Auschwitz.

Pri vhodu smo morali priti mimo varnosti, kjer te podobno kot na letališču pregledajo za nevarne oz. prepovedane predmete. Nato smo spoznali našo vodičko, ki nam je v prvem delu predstavila, dogodke, ki so s v tem taborišču med drugo svetovno vojno dogajali

Nato nas je vodička peljala še do ohranjene plinske komore, ter krematorija, kjer smo lahko videli primer, kako so v velikem številu ubijali ujetnike taborišča.
Po končanem ogledu prvega dela smo si ogledali še drug del: Auschwitz - Birkenau. Ki pa je bolj namenjen prikazovanju vsakdanjega življenja v taborišču. Tam je postavljen tudi spomenik, vsem žrtvam taborišča, ter sporočilo, ki je prevedeno v več različnih jezikov.

Po končanem ogleda Auschwitza smo se spet usedli na avtobus, ter se odplejali v smeri Rudnika soli v Krakowu. Preden smo vstopili v rudnik soli smo najprej imeli eno uro odmora, zato smo se odločili za kosilo v bližnji restavraciji. Po kosilu smo se vsi vrnili nazaj pred vhod v rudnik soli. Po vstopu smo se morali najprej spustiti za 53 nivojev oz. 400 stopnic na globino 64m pod zemljo. V rudniku smo lahko videli potek kopanja soli v starih časih, tako kot tudi nekaj soban, ki so bile izkopane v obdobju dolgem približno 500 let.

Videli smo tudi veliko kipov ter drugih dekoracij, ki so bile narejene popolnoma iz soli. Ko smo prišli do konca ogleda je bila naša globina že več kot 135m pod zemljo, vendar so nam vodiči povedali, da v ogledu nismo prehodili niti 1% celotnega rudnika. Na površino smo se vrnili z dvigalom, ter se odpeljali nazaj v center mesta, od kjer smo se sprehodili še do našega apartmaja.

Ko smo prišli nazaj v apartma smo bili po celodnevnem potovanju že vsi kar dovolj utrujeni, zato smo si samo ogledali film, ter nekaj serij, ter odšli spat.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

DAN 5

DAN 2 - Staro mesto, center, hiša iluzij, uvod v prakso

DAN 8 - Sprehod po mestu: grad, razgledno kolo, Pinball museum, Bowling