DAN 21 - Odhod v Varšavo, muzej tehnike, znanstveni center Kopernik, sprehod po mestu.

Zjutraj smo se ob zgodnjih urah usedli na avtobus v smeri Varšave, pred nami je bila dolga vožnja (približno 4 ure), vendar ker smo bili vsi še precej utrujeni smo večino poti prespali brez problema. Ko smo prispeli v Varšavo je tam že padal sneg, najprej smo se odločili za kratek sprehod po mestu, nato pa smo odšli še v Varšavski muzej tehnike, ki je bil precej podoben Krakovskem, vendar je še vedno imel nekaj stvari, ki jih Krakovski muzej ni imel. nato smo v isti stavbi odšli še v razgledni stolp, ki je bil 30 nadstropij nad zemljo.

Na žalost nismo imeli dobrega razgleda, saj je v istem času sneg začel še hitreje padati. Ko smo prišli iz stolpa, smo se sprehodili restavracije, kjer smo imeli kosilo, med kosilom smo poizkusili najti še kakšno znamenitost za obisk, odločili smo se za Kraljevi lazienski park, kjer smo lahko videli razne vrtove, ter pa tudi pave, ki so hodili po parku. Po obisku parka smo odšli do hostela, kjer bomo prespali eno noč. Ko smo v hostelu odložili nekaj svojih stvari, smo se odpravili še v znanstveni center Kopernik.

Kjer smo na razpolago imeli, več različnih eksperimentov in poskusov (nekateri bolj zanimivi kot drugi). Ko pa smo imeli dovolj znanosti, smo se odpravili nazaj v hostel, nato pa po kakšnih dveh urah še v center za igranje igric, kjer smo na odličnih računalnikih, lahko poskusili več različnih igric. Ko je minila ena ura, smo odšli nazaj do hostela, ter šli spat.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

DAN 5

DAN 2 - Staro mesto, center, hiša iluzij, uvod v prakso

DAN 8 - Sprehod po mestu: grad, razgledno kolo, Pinball museum, Bowling