DAN 22 - Muzej varšavske vstaje, sprehod po preostalem delu mesta, odhod iz Varšave

Zjutraj smo se okoli enajste ure odjavili iz hostela, ter se najprej sprehodili po nekaterih delih mesta, katerih včeraj nismo obiskali. Po nekaj časa hoje smo prišli do muzeja Varšavske vstaje v 2. sv., v muzeju smo lahko videli kakšno uničenje je glavno mesto Poljske doživelo v 2. sv., ter kako so se prebivalci Varšave proti temu upirali. Po končanem ogledu nam je ostalo še približno še dve uri do odhoda iz Varšave, zato smo se odločili še za malo daljše kosilo, ter še en krajši sprehod po mestu.

Nato pa odšli do glavne avtobusne postaje v Varšavi, kjer smo še približno dvajset minut počakali, nato pa se usedli na avtobus, ter se napotili v smeri Krakow. Ko smo po ponovni dolgi vožnji končno prispeli nazaj v Krakow, je bilo že precej pozno, zato smo se s tramvajom odpeljali do apartmaja, kjer smo precej hitro odšli spat. (seveda smo predtem imeli še manjšo večerjo)

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

DAN 5

DAN 2 - Staro mesto, center, hiša iluzij, uvod v prakso

DAN 8 - Sprehod po mestu: grad, razgledno kolo, Pinball museum, Bowling