Objave

DAN 22 - Muzej varšavske vstaje, sprehod po preostalem delu mesta, odhod iz Varšave

Slika
 Zjutraj smo se okoli enajste ure odjavili iz hostela, ter se najprej sprehodili po nekaterih delih mesta, katerih včeraj nismo obiskali. Po nekaj časa hoje smo prišli do muzeja Varšavske vstaje v 2. sv., v muzeju smo lahko videli kakšno uničenje je glavno mesto Poljske doživelo v 2. sv., ter kako so se prebivalci Varšave proti temu upirali. Po končanem ogledu nam je ostalo še približno še dve uri do odhoda iz Varšave, zato smo se odločili še za malo daljše kosilo, ter še en krajši sprehod po mestu.  Nato pa odšli do glavne avtobusne postaje v Varšavi, kjer smo še približno dvajset minut počakali, nato pa se usedli na avtobus, ter se napotili v smeri Krakow. Ko smo po ponovni dolgi vožnji končno prispeli nazaj v Krakow, je bilo že precej pozno, zato smo se s tramvajom odpeljali do apartmaja, kjer smo precej hitro odšli spat. (seveda smo predtem imeli še manjšo večerjo)

DAN 21 - Odhod v Varšavo, muzej tehnike, znanstveni center Kopernik, sprehod po mestu.

Zjutraj smo se ob zgodnjih urah usedli na avtobus v smeri Varšave, pred nami je bila dolga vožnja (približno 4 ure), vendar ker smo bili vsi še precej utrujeni smo večino poti prespali brez problema. Ko smo prispeli v Varšavo je tam že padal sneg, najprej smo se odločili za kratek sprehod po mestu, nato pa smo odšli še v Varšavski muzej tehnike, ki je bil precej podoben Krakovskem, vendar je še vedno imel nekaj stvari, ki jih Krakovski muzej ni imel. nato smo v isti stavbi odšli še v razgledni stolp, ki je bil 30 nadstropij nad zemljo.  Na žalost nismo imeli dobrega razgleda, saj je v istem času sneg začel še hitreje padati. Ko smo prišli iz stolpa, smo se sprehodili restavracije, kjer smo imeli kosilo, med kosilom smo poizkusili najti še kakšno znamenitost za obisk, odločili smo se za Kraljevi lazienski park, kjer smo lahko videli razne vrtove, ter pa tudi pave, ki so hodili po parku. Po obisku parka smo odšli do hostela, kjer bomo prespali eno noč. Ko smo v hostelu odložili nekaj sv

DAN 20 - Kino

Slika
 Spet je napočil petek, kar pomeni še en dan prakse pred vikendom, na praksi so nam danes pustili več prostega časa saj niso imeli pripravljenega veliko dela za nas. Po praksi smo najprej odšli v supermarket kjer je vsak pojedel burger nato pa odšli v kino, kjer smo si ogledali 4D različico filma "Napoleon", (4D nasplošno pomeni, več efektov med filmom, kot npr. tresenje stolov, brizganje vode ipd.). Po končanem ogledu filma smo odšli v apartma ter se zgodaj pripravili na spanje. Saj smo v soboto morali vstati že ob zgodnjih urah, saj nas je čakal avtobus do Varšave.

DAN 19

Po praksi, smo v apartmaju najprej igrali nekaj različnih igric. Nato smo iz preostalih špagetov in mletega mesa, po dolgem času spet sami skuhali večerjo, po večerji smo odigrali še nakaj rund igrc na televiziji ter končali dan.

DAN 18 - Prvi sneg

Ko smo se zjutraj zbudili, ter odpravili na prakso, nas je presenetilo, da je kljub temu, da Novembra še ni konec čez zapadlo nekaj snega (ne veliko, ampak le toliko, da se je opazila belina). Na praksi smo spet imeli običajen vsakodnevni delavnik, ko pa smo z njo končali smo najprej odšli v trgovino kupit nekaj živil, ki jih je zmanjkalo, nato pa smo odšli v apartma, kjer smo vso hrano pospravili. Ker danes želeli spet samo sedeti v apartmaju ter gledati filma, smo se odločili za obisk Krakowske Galerije/supermarketa. Tam smo se v trgovini z računalniško opremo odločili za nakup dveh kontrolerjev, saj smo želeli preizkusiti igranje iger za dve osebi na televiziji v apartmaju. Kupili smo še nekaj hrane nato pa odšli nazaj v apartma. V apartmaju smo na televizijo priključili prenosnik, ter odprli igro - Fifa 22, v kateri smo lahko preizkusili naše novo kuplljene kontrollerje. Po nekaj rundah igre, smo z igranjem ter še z enim dnevom tu na poljskem končali.

DAN 17

Ker smo že tolikokrat napisali isti uvod za delovne dni. Ga bomo danes preskočili in začeli kar z opisom večera. Ko smo zvečer prišli domov smo bolj ali manj samo počivali ter začeli z načrtovanjem vikenda (nameravamo obiskati glavno mesto - Varšavo), ko smo našli nekaj idej, kaj bomo približno  tam počeli smo začeli z večerjo. Ker smo včeraj skuhali preveč riža so nekateri jedli včerajšnje ostanke, medtem ko so ostali naročili hitro hrano. Po večerji smo še imeli še malo prostega časa nato pa smo odšli spat.

DAN 16

Dan se je začel tako kot ponavadi, brez sprememb smo dopoldne opravljali prakso, ter nadaljevali delo na naši spletni strani. Po končani praksi smo se odpravili do supermarketa kjer smo kupili nekaj stvari, saj čez vikend nismo nakupovali skoraj nič, se je naša zaloga zmanjšala. Kupili smo tudi nekaj prigrizkov za ogled nogometne tekme. Ko smo končno prišli v apartma smo najprej pogledali eno epizodo serije, ko pa je napočil čas smo na televizijo priklopili nogometno tekmo med Kazahstanom ter Slovenijo. Po končani tekmi smo pojedli še večerjo ter končali še en dan na Poljskem.

DAN 15 - celodnevno potovanje (Auschwitz & Rudnik soli)

Slika
 Zjutraj smo se morali zbuditi še prej kot običajno saj nam je potovalna agencija, kjer smo današnje potovanje rezervirali, sporočila, da moramo že ob 6:35, biti na prevzemni točki dovolj blizu našega apartmaja. Najprej je bila na vrsti dolga vožnja do našega prvega dela potovanja, ki ga vsi dobro poznate, saj je to bilo največje ter najbolj znano koncetracijsko taborišče oz. Auschwitz. Najprej smo si ogledali prvi del taborišča v mestu Ošvienčim oz. po nemško prevedeno kar Auschwitz.  Pri vhodu smo morali priti mimo varnosti, kjer te podobno kot na letališču pregledajo za nevarne oz. prepovedane predmete. Nato smo spoznali našo vodičko, ki nam je v prvem delu predstavila, dogodke, ki so s v tem taborišču med drugo svetovno vojno dogajali Nato nas je vodička peljala še do ohranjene plinske komore, ter krematorija, kjer smo lahko videli primer, kako so v velikem številu ubijali ujetnike taborišča. Po končanem ogledu prvega dela smo si ogledali še drug del: Auschwitz - Birkenau. Ki pa je

DAN 14 - Muzej inženirstva, ponoven obisk gradu, podzemni muzej, soba pobega

Ker je končno spet napočil vikend, lahko spet pišemo malo bolj zanimive bloge. Zato bom kar začel z soboto. Zjutraj smo se zbudili malo bolj pozno kot ponavadi, vendar še vedno prej kot prejšnji vikend. Ker muzeji še niso bili odprti smo si najprej ogledali približno polovico filma, ki smo ga našli na netflixu, nato pa se odločili za odhod. Najprej smo odšli v muzej inženirstva ter mehatronike, kjer smo si za nizko ceno, lahko skoraj 3 ure ogledovali, razvoj tehnologije tako na poljskem kot tudi v celotnem svetu.   Nato smo se spet odločili za obisk gradu. Saj smo si prejšnji teden ogledali le brezplačen del gradu smo se danes odločili kupiti vstopnico za grajsko katedralo ter njene katakombe, muzej katedrale, kjer je bilo predstavljenih tudi nekaj predmetov Janeza Pavla II., tako kot nekaj predmetov iz kraljeve družine, ki je pred dolgimi časi bivala na gradu. Nato smo si ven iz grajskega posestva, vendar še vedno blizu z isto vstopnico ogledali še nadškofijski muzej, ki je sestavlje

DAN 12 & 13

Ker sta bila četrtek in petek, spet običajna dneva prakse jih bom združil skupaj v en blog, saj sta bila poleg večernih ur oba dneva enaka (opravljanje prakse...), bom podrobnejše opisal le naše večere.  Četrtek Saj smo imeli že vsi dovolj samo bolonez omake smo se z preostankom mletega mesa odločili skuhati čufte v paradižnikovi omaki + pire krompir. Vendar za tlačenje krompirja nismo imeli primernega orodja, zato smo se najprej sprehodili še do trgovine s kuhinjskimi pripomočki, kjer smo kupilni primeren "tlačilec" za pire krompir, ter še nekaj servetov saj smo do zdaj imeli, dovolj problemov pri vzemanju vročih stvari ven iz mikrovalovke/pečice. Čufti so kljub nekaj problemom na koncu bili okusni, zato smo jih z veseljem pojedli, ter odšli spat. Petek Petkov večer je bil malo manj zanimiv, ker je bil spet konec tedna, ter smo bili že malce utrujeni, smo se danes odločili za hitro pripravo hrane. Nekateri smo kupili zmrznjene produkte (npr. lazanjo, pizzo), medtem ko so se

DAN 11

Danasnji dan, je bil precej obicajen, saj nismo poceli nic kaj zanimivega, na praksi smo tako kot ponavadi samo popravljali manjse napake, ki smo jih se nasli. Ko smo prisli iz prakse smo najprej sli kupit nekaj stvari, ki jih je zmanjkalo. Za vecerjo smo se odlocili za testenine, saj nam je ostalo se veliko spagetov ter mletega mesa. Po vecerji smo imeli se nas znacilen urnik ogleda filma ter igranja kart, nato pa smo odsli spat.

DAN 10 - Supermarket

Dan se je začel kot ponavadi, z odhodom na prakso. Na praksi je naša naloga danes bila urediti spletno stran na podlagi "navdiha", ki smo ga našli včeraj. Po končani praksi smo se odločili da gremo v največji supermarket v mestu, "Galeria Krakowska". Tam smo kupili nekaj stvari kot naprimer komplet za igranje pokra, saj smo poker do zdaj namesto z žetoni igrali z različnimi stvarmi, ki smo jih nasli v apartmaju. Ker se nam po včerjašnjemu kuharskemu podvigu, danes ni dalo kuhati, smo se odločili za hitro hrano, nekateri smo odšli po hrano v KFC, medtem ko so ostali hrano kupili v Burger King-u. Ko smo prišli nazaj v apartma so Renato, Luka ter Patrik z novo-kupljenim kompletom odigrali igro Pokra. Medtem ko smo ostali na televiziji gledali nekaj serij.

DAN 9 - drug teden prakse

Slika
 Po končanem vikendu, ki je bil po našem mnenju kar aktiven, smo se zjutraj spet zgodaj zbudili ter odpravili na prakso. Na praksi je nasa naloga bila najti navdih za našo spletno stran na podlagi drugih spletnih strani z enako temo. Po končanem delu smo se odpravili nazaj v apartma, saj nas je danes čakal velik kuharski podvig. Nasa odločitev je bila da za vecerjo spečemo celotnega piščanca. Postopek je vseboval kar precej improvizacije, vendar smo po približno treh urah končno poskusili našo "specialiteto."         Po končanem piščancu smo odigrali še nekaj iger s           kartami, ter odšli spat. P.S: Vemo, da so blogi med delovnim tednom dolgočasni, saj zaradi delovnika, med tednom ne počnemo veliko različnih stvari

DAN 8 - Sprehod po mestu: grad, razgledno kolo, Pinball museum, Bowling

Zjutraj smo se pozno zbudili ter pojedli zajtrk. Nato smo najprej poizkusili obiskati podzemni muzej v centru mesta, vendar zaradi zasedenosti ni bilo možno kupiti vstopnic. Ker nam obisk muzeja ni uspel, smo odšli v smeri grada, katerega smo si zaradi brezplačnega vhoda tudi ogledali.          Ker smo iz grada v daljavi opazili tudi razgledno kolo, ki se imenuje ''Eye of Cracow'', smo se odločili peš oditi tudi do tja, ter kupiti vstopnico za tri obrate. Po končanih obratih, smo ošli v smeri Pinball muzeja, v katerem smo lahko videli ter tudi preizkusili veliko pinball naprav, ter drugih klasičnih iger kot npr. Mario, Street Fighter, Mortal Kombat ipd.. Ker smo že pred odhodom od doma za večer rezervirali bowling stezo. Smo odšli se malo počakat v apartma, kjer smo igrali nekaj iger Blackjacka. Približno pol ure pred rezerviranim terminom smo se odpravili do bowlinga, kjer smo najprej potrdili nekaj malenkosti, nato pa začeli z igro. Po končani igri smo bili

DAN 7 - Dan samostojnosti, Vodni park

Slika
       Ker je po dolgem tednu opravljanja prakse ter zbujanju ob zgodnih urah prišel vikend smo se odločili da bomo danes spanec podaljšali. Ko smo se končno vsi zbudili. Smo se vsi razen Luka odpravili v vodni park Krakow, medtem pa je Luka odšel na slovesni sprevod, ki se zgodi za dan samostojnosti. Po končanem sprevodu se nam je tudi Luka pridružil v vodnem parku. Ker smo v vodnem parku kupili dnevno vstopnico, smo se odločili to tudi izkoristiti. Igrali smo razne vodne igre kot npr. Waterpolo ali pa odbojka v vodi. Testirali smo tudi večino toboganov ki jih je ponujal vodni park. Ker pa smo nekateri izmed nas kupili tudi dodatno vstopnico za Sauno, smo poizkusili tudi to. Ko smo po malo več kot treh urah imeli dovolj, smo zapustili park. Ker smo vsi bili pošteno lačni smo se odločili za hitro hrano v McDonalds restavraciji. Po končanem obroku smo odšli nazaj do apartmaja, ter si ogledali film. Večerje ta dan nismo kuhali saj smo bili vsi še vedno siti zaradi hitre hrane.

DAN 6 - Konec prvega tedna prakse

Končno je prišel zadnji delovni dan prvega tedna. Ker smo bili ze vsi malce utrujeni je bilo zjutraj težje vstati. Na praksi smo tako kot do zdaj in najverjetneje do konca meseca delali na spletni strani. Po končanem delovnem dnevu smo se odločili za nakup v supermarketu ''Galeria Kazimierz''. Ker je bil v soboto napovedan Poljski dan samostojnosti v nedeljo pa so večje trgovine tudi zaprte, smo morali stvari kupiti za nekaj dni v naprej. Ko smo ob večernih urah prisli nazaj v apartma smo naredili osnovni plan za soboto in nedeljo, nato smo skuhali še večerjo ter odšli spat.

DAN 5

Zjutraj smo se tako kot normalno zbudili ter odšli na prakso, zaradi situacije prejšnega dne, smo danes raje vzeli drugo pot do prakse, po kateri smo brez zamud prišli na delovno mesto. Delo današnjega dne je bilo nadaljevanje popravljanja napak. Po končanem delovnem dnevu smo tako kot vsak dan do zdaj ogledali film, nato smo odšli po nakupih saj nam je zmanjkalo nekaterih ''potrebščin''. Nato smo skuhali še večerjo iz hrane, ki nam je preostala iz prejšnih nakupov

DAN 4

Zjutraj smo se zbudili, ter odšli na prakso, ker so tramvaji zamujali že več kot pol ure smo naročili taxi, ki nas je pripeljal do delovnega mesta. Na delovnem mestu smo začeli z popravljanjem napak na spletni strani, ter dodajanjem nove vsebine. Za pot nazaj ni bilo zamud zato smo brez težav prišli nazaj v apartma. Ter si spet ogledali film ter skuhali večerjo.

DAN 3 - Prvi dan prakse

Slika
Zjutraj smo se zbudili, ter odšli na prvi dan prakse. Za prvi dan nismo dobili veliko dela, zato smo večino delovnega časa delali skoraj nič. Naša naloga je bila najti napake in možne popravke v njihovi spletni strani, jutri pa s popravljanjem teh napak začnemo. Ob koncu delovnega dne smo odšli na avtobus ter se odpeljali nazaj domov, kjer smo si ogledali film, nato pa si skuhali še večerjo, ter s tem zaključili še en dan Erasmusa.

DAN 2 - Staro mesto, center, hiša iluzij, uvod v prakso

Zjutraj smo se zbudli, imeli manjši zajtrk ter odšli na mesto kjer bomo v prihodnjih dneh opravljali prakso. Na delovnem mestu so nam na kratko predstavili naš projekt. Ker nam je po uvodu ostalo veliko časa smo odšli v super market kjer smo kupili nekaj stvari. Nato smo se s tramvajom odšli v stari del mesta kjer smo imeli kosilo, nato smo se razgledali po mestu ter opazili nekaj zanimih znamenitosti. Potem smo se sprehodili do Muzeja Iluzij ter si ogledali njegovo eksponate. Po ogledu smo se odpravili v trgovino kjer smo kupili nekaj pomembnih reči. Ko smo prišli v apartma ter si ogledali film. Po ogledu smo skuhali večerjo. Bazilika Svete Marije

DAN 1 - KRAKOW

Slika
Zjutraj smo se zbrali na letališču v Ljubljani, in brez večjih problemov vkrcali na letalo v smeri Zurich. Iz Zuricha smo z letalom nato prispeli v Krakow, ter se razgledali po apartmaju. Nato smo šli kupit vozovnice za jutri, kjer smo na "počasnem avtomatu" nekaj časa čakali na printanje vozovnic, ter nekaj pojedli. Nato smo odšli nazaj v apartma, ter si ogledali film.